مقالات

روش نگهداری حوله

روش نگهداری حوله

حوله های لوازمی هستند تولید شده از الیاف که معمولا دارای پرز هستند که در زندگی روزمره جهت بهداشت فردی انسان ها مورد استفاده قرار میگیرند. این محصولات جهت مصارف گوناگون از جمله پاک کردن و خشک کردن دست و صورت و بدن تولید و عرضه می شوند. اما روش نگهداری حوله دارای نکات بسیار مهمی است که ما سعی کردیم به آگاهی شما برسانیم.

در مقاله راهنمای خرید حوله بطور مفصل در خصوص نحوه خرید ، انواع حوله ، کاربری حوله ها ، جنس حوله ها و ابعاد آنها مطالبی تشریح شد. که جهت اطلاع می توانید به این مقاله رجوع کنید.

نگهداری بهداشتی از حوله

اما باید عنوان کرد که حوله ها نیز مانند تمام لوازم دیگر خانه نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. بله ! شاید این نکته برای شما خنده دار یا جالب توجه باشد. اما باید عنوان کنیم که به جهت اینکه حوله ها بطور مستقیم با پوست ارتباط دارند در نتیجه در حفظ و نگهداری بهداشتی حوله باید دقت لازم را بعمل آورد.

حوله ها به جهت دریافت رطوبت زیاد در هنگام استفاده ، گرمای بدن ، تماس نزدیک با پوست بدن و وجود اکسیژن ، بستر بسیار مناسبی جهت رشد میکروب ها و باکتری ها هستند. طبق تحقیقات انجام شده بروی میزان آلودگی حوله ها در استفاده روزانه ، این نتیجه حاصل شده است که حوله ها می بایست پس از 3 الی 5 بار استفاده شستشو شوند.

هر اندازه که کیفیت بافت بالاتر و جنس الیاف حوله با کیفیت تر باشد ، میزان جذب آلودگی آن کمتر است. اما در هر حالت ، این محصولات بخصوص حوله دستی که بیشتر از سایر موارد ، مورد استفاده قرار میگیرد ، در هر بار استفاده مقداری از چربی و ترشحات و تعریق بدن را بخود جذب می کند. در نتیجه خود به عنوان یک عامل مهم در جذب باکتری و ایجاد حساسیت های پوستی می تواند تلقی گردد.

کارشناسان فروشگاه اینترنتی کالای خواب ، با داشتن سال ها تجربه در فروش انواع حوله و اطلاع از روش نگهداری حوله ، آمادگی راهنمایی شما جهت انتخاب و خرید بهترین نوع حوله ها هستند. کافی است که از طریق کانال های ارتباطی با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *